1 maj

Och om alltså 30 dagar så fyller jag år :D och om 27 dagar åker jag till cypern :D
Igår va det valborg och det tillbringades med en massa kompisar med god mat och roligheter :)
Imon så har vi nationella i matte,
Sjukt jobbigt.. Orkar inte. Men hoppas att det går bra i alla fall. För idag så kommer jag plugga matte som en tok.

Igår så åkte jag, pappa och systrarna till Fagersta för Emma skulle fixa sitt pass, då passade jag på att gå in på intersport, och äntligen så hittade jag ett par forbollsskor :D
Påväg hem så stannade vi på "Elsa Anderssons konditori" och snacka om gott det va!
Så här kommer en bild på mig och världens godaste tårtbit :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0