Walking on sunshine

Hallå!

Idag i skolan så har vi fortsatt med Afrika temat, så himla tråkiga och långa lektioner!
Hoppas för Guds skull att jag lär mig nåt i alla fall efter den bördan som jag kommer stå ut med i några dagar till..

På onsdag nästa vecka så har vi nationellt prov i biologi, känns som om det inte kommer gå så jättebra eftersom jag har typ glömt bort allt som vi höll på med i 7an och 8an. Bra gjort!
Men det är bara att läsa på och göra sitt bästa och kämpa!
För snart så är det ju påsklov oxå :D
Längtar som in i tusan!!

Idag så började det snöa??! Åh jag som trodde att det skulle bli mer sol och varmare istället.. Men så är det väll här i Sverige.

Men nu så ska jag nog duscha och sedan läsa lite biologi och sen väntas Big Brother :)

Peace!<3

En söt liten bild på mig och min söta lillasyster oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0