Do it like a dude

Hejhej!

Idag i skolan så hade vi Afrika tema, vi ska ha det ända tills på onsdag nästa vecka.
Haha jag har ingen aning om varför vi har det, vart lite rädd först om vi skulle äta flugor till mat eller bananer. Haha.
Men så var det ju inte som tur var!
Så idag så kollade vi på någon jättehemsk film som hette någonting med, hotell Rwanda.
Usch va hemsk den va!
Sen så hade vi typ 2 timmars lektioner oxå..

Men nu i alla fall så ligger jag i sängen och kollar på big brother sen så ska jag ta och sova!

Det känns jätte bra att snön har försvunnit och solen har kommit fram! Längtar sååå mycket tills det blir varmare så att man kan steka i solen och bara njuta:)

Men nu så ska jag visa en snygg bild på mig och Elly i en helt vanlig dag i skolan! :D

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0