You are the one i want

Hej bloggen!

Idag har jag varit hos pappa och försökt att plugga och förstå matten, det går helt okej men lite svårt!
Undra hur det kommer gå på ekonomi programmet som jag har valt! Hoppas det går bra!
Jag valde ekonomi programmet för att jag tycker det låter intressant, och det är en rätt så bred linje också så man kan bli väldigt mycket av det, det tycker jag är bra. Eftersom mina två bästa kompisar mallan och Elly har valt naturvetenskaps programmet så kommer jag att bli forever alone.. Nejdå, kommer nog träffa nya kompisar! Och vi kommer såklart va med varann och fetta oss och så ändå men lite ensamt kommer det att kännas utan dom såklart ! Men man ska gå sin egen väg och välja det man själv vill fast kompisarna vill något annat tycker jag :)
Aja, just nu så kollar jag på tv och ska snart kolla igenom matten igen. Sen så kanske jag ska lägga mig för jag är rätt så slut.
Pusshej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0