Wild one

Hallå!

Idag har jag vart i skolan, trodde det var innebandy idag på gympa, så jag hade packar i värsta sakerna och taggar till de. Men sen när jag kommer dit så va det teori.. Vilken besvikelse!
Men dom sa att det skulle vara innebandy imon:D så jag får väll tagga om helt enkelt!
Idag så slutade vi fyra.. Blä.. Drygt och jobbigt, hungrig var jag oxå.
Aja, på onsdag så har jag match mot Hedemora, tuff match blir det eftersom vi är rätt så lika + att dom har en superduktig målvakt som va med i dalauttagningen samtidigt som mig. Så trust me, hon är bra!
Just nu så sitter jag och pluggar matten igen eftersom provet är imon, lycka till till mig!
Men nu så ska jag fortsätta att plugga,

Pusshej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0