waterfall

Idag hade vi i stort sätt en chilldag i skolan. Första lektionen så gjorde vi ett gammalt nationellt prov för att öva till det riktiga, och det var på typ 3 timmar. Sen så hade vi lunch och efter det hade vi No och då skrev om olika forskningar inom No:n.
Och efter man hade skrivit klart så fick man gå, skönt! Så jag slutade kl 2 idag!

Efter skolan så var jag med älskling<3 vi kollade på film och mös tills han skulle på träning.

Imon har jag match i Orsa, det ska bli kul att spela match eftersom att det var
så länge sen sen sist! Är taggad upp till tusen!
Fast vi var inte så mycket folk så vi får typ bara en avbytare så man får springa ihjäl sig..
Slutar nog med att jag ligger död någonstans, haha.
Nejdå, vi får försöka ta i och göra det bästa!
Men nu så ska jag sova så att jag orkar med matchen och bilfärden imon, Pusshej!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0