just be free

Har nyss vaknat och äter nu lite frukost som består av special K och mjölk.
Har tränigsvärk i bena efter igår när jag och syster var ute och "sprang", haha men då vet man ju att
man har gjort någonting bra!
Pappa ringde nyss och frågade om jag ville följa med till västerås imon, kul! Då får jag shoppa
lite nya saker till garderoben som jag verkligen behöver! Och kanske får med en iphone hem som pappa
har lovat att jag skulle få:D
Idag nångång så ska malin lägga i en toning i mitt hår för det är så solblekt efter jag har varit utomlands
så mitt ljusa har börjat komma fram lite.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ringa malin, Pusshej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0