Jag gråter bara i regnet

Hallå!

Har nyss kommit hem från skola, skönt! Och ska snart äta lite mat. Vid 7-8 så ska jag på träning.
Ska bli skönt att träna igen eftersom jag inte gjort det på 1 vecka för medicinen.
Idag så gjorde jag matten som jag pluggade på och gissa hur det gick?
Jo! Alla rätt fick jag!!:D stolt!:D
Känner mig mycket duktig!
Imon så slutar jag fyra och det är samling inför matchen kl 5. Vet inte hur jag ska hinna äta och så före.
Kanske ta med alla grejer till skolan och köpa nåt på skolcafeet och gå ner till hallen direkt efter skolan?
Eller, skynda mig direkt hem och slänga i mig mat och sedan åka fort som attans ner till samlingen?
Har inte riktigt bestämt mig än..
Men nu så ska jag plugga lite annan matte eller kolla på tv!

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0