falling in love

Hej bloggen!

Idag ringde dom och sa att min iphone har kommit! Vart överlycklig! Är överlycklig!:D:D
Så nu sitter jag och försöker instrallera lite saker men jag fattar inte så mycket så det blir nog Mattias jobb att göra det. Längtar tills den blir klar med allt så att jag får sitta och nörda mig med den:D
Idag var det en vanlig dag i skolan, mest flams med mallan och elly, haha.
Snart så ska vi söka gymnasium och jag har typ panik!
Vet inte vad jag vill välja! Eller jo men jag är inte helt säker på dom men man kan ju byta sen om man
ångrar sig innan maj, så det är tur de!
Men jag funderar nog på att välja Ekonomi som förstaval och sammhäll som andra och kanske omvårdnan som trea. Man måste vara på den säkra sidan!

Har funderat på en sak, Varför är det såhär mycket snö ute nu? Det har ju liksom vart jul och hela skiten
och så komme snön nu liksom? Hmm onödigt tycker ja..

Men nu ska jag fortsätta att sitta och stirra på min heta Iphone!
Pusshej!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0