candy to love

halloj!

Igår så hade jag, johanna och malin fettokväll! Supergott men efter ett tag så vart det för mycket och vi började må illa.. haha.
När vi var och handlade till fettokvällen så hittade vi inte de vi hade planerat att köpa, som tex: Våra efterlängtade små kladdkakor i typ en folieförpackning, och stora superdupergoda kakor som är icas egna, dom rekomenderas stort!
Men vi överlevde nästa ändå. Vi köpte andra kladdkakor istället.
Matchen mot Hedemora som jag skulle ha i helgen vart inställt eftersom våran målvakt är sjuk.
Jag som hade tänkt springa bort allt från fettokvällen på matchen..
Men då får jag väll ut och "springa" eller nåt istället då.
På lördag ska i alla fall viktor sova hos min ♥

Just nu är jag hemma och har feber.. Jag skyller på kladdkakan från igår.
Men nu så ska jag nog kolla på nån film eller nåt, ni får ha det så bra!

Pusshej♥


bild från fettokvällen♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0