When the rain falls

Ligger hemma i sängen med träningsvärk i typ hela kroppen.
Det är det som är det sämsta med matcher.
Men nu när jag tänker till så är det faktiskt rätt så skönt med träningsvärk, det gör ont på ett skönt sätt, haha.

Aja, ligger och pluggar lite gympa teori eftersom jag har prov i de imon, känns som om det kommer gå skit eftersom jag inte kan så mycket.
Men det är bara att hålla ut eftersom det är sportlov nästa vecka!:D skööönt!
Då tänkte jag fräscha upp mitt håt lite genom att gå till en frisör och toppa mig och eventuellt lägga i lite ljusa slingor :)

Men nu så ska jag plugga vidare tills big brother börjar, eller om det en är idag?

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0