What's the point

Hejhej!

Idag i skolan så sprang jag för mitt liv.
Jag Malin och Elly skulle smyga på killarna i klassen som stod ute och så kastade vi en snöboll var, (förutom Elly som fegade ur som vanligt).
Och då råkade vi träffa och så vart dom arga och sprang efter oss i typ nån timme och snacka om va rädd jag var eftersom jag absolut inte ville bli nerkastad i snön och bli snöpulad.
Dom fick tag på Malin och Elly men inte mig som tur var!
Jag och Hanna gömde oss, haha.
Men det är väll min tur i morgon antar jag..

Men i alla fall så sitter jag nu och letar efter lite fakta om en engelska "uppsats" tills på torsdag, sen så ska jag nog sola och sedan kolla på big brother!
Förästen så verkar den dära Hannah helt störd.
Har ont i halsen så det vart ingen träning idag..

Men nu så ska jag fortsätta med läxan!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0