Snart helg!

Imon är det fredag och fatta hur skönt det kommer bli med helg!
Är dötrött på skolan..
Kan inte skolan bara ta slut snart??
Det skulle underlätta!
Jag tror att vi bara har tre lektionen imon i skolan, syslöjd är en ut av dom. Hoppas jag blir klar med min fina lila onepeace!:D om ni har tur så kanske ni får se ett kort på den ;)
Efter skolan vid 5 nångång så ska vi åka och gratta min kära farfar som fyller år! :) Shit vad gott det ska bli med fika!
Efter det på kvällen så ska jag nog bara slappa och på lördagen så sover nog viktor hos mig <3

Just nu så har jag nyss hoppat ut ut duschen och sitter i min sköna morgonrock men nu kvällsrock och kollar på lite på tv, men ska nog ta och sova eftersom jag är så himla trött.
Ha det så bra!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0