Jag kan inte ens stå utan din luft i mina lungor

Hallå!

Ligger och funderar på vad jag ska köpa till Viktor tills alla hjärtans dag.
Har typ panik eftersom jag inte har någon som helst aning vad jag ska köpa , okej jag har en liten aning men inte helt 100 på den. Skit svårt!
Men ska i alla fall ner på stan med någon imon och köpa nåt fint :)
På alla hjärtans dag så ska vi kanske på bio om det är någon bra som går då, annats så skulle vi ta det i helgen istället eller skulle vi ut och äta <3

Idag har jag i alla fall pluggat lite matte eftersom vi har prov på tisdag..
Och sen så måste jag plugga biologi oxå, älskar skolan! Eller inte.

Men nu så ska jag nog sova!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0