storvinst

Hej bloggen!

Har nyss kommit hem från den fösta seriematchen jag och mitt lag spelade. Det gick skitbra!
Vi vann med 18-2 :D haha fast dom vi mötte va inte så så bra så det vart typ inget bra spel och det var typ bara att skjuta på mål och så vart det mål. Själv så gjorde jag 3 mål och några assister (passningar), inte så bra med är rätt nöjd ändå :)
Haha jo justja, jag fick 2 minuters utvisning. Det var inte meningen att jag skulle tackla henne så att hon flög över sarien, sargen ? (vet inte hur de stavas). Men aja.

Stolt över mitt lag! KrylboAis ♥

Men nu så ska jag göra mig i ordning och så för snart så ska släkten gratta pappa♥
PussHej!



                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0