spets

Hej bloggen!

Idag så har jag bara vart i skolan. Efter skolan så åkte jag och mamma ner på stan för jag skulle köpa en klänning som jag ska ha tills på fredag. Det vart en söt spetsklänning på hm.
Vet inte om jag ska ha den eller inte, jag får sova på saken.

Imorgon så har jag biologi prov, har läst flera gånger av de jag har skrivit upp men vissa saker fastnar inte. Stressad!

Imon efter skolan så ska jag och malin ner på stan för det är höstmarknad, mysigt! :)
Efter det så ska jag hem och äta, sedan till malin och fixa oss, smink osv.
På lördag så har jag match också, hoppas vi vinner!

Men  nu ska jag sova för jag är jättetröööt, pusshej <3 

                           
                                                    Man ser lite av klänningen på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0