sex and the city

Hej bloggen!

Ligger i sängen och kollar på sex and the city, en bra film! Ska snart sova för jag har ont i huvet och magen..
Idag fick elly en ut av sina presenter av mig och malin, haha hon fick en sexbok, haha! fett kul. Fast hon är ingen sån så de va nog inte de hon hade önskat sig direkt, men jag o malin tyckte det var en bra sak :D
Hon ska på resten av presenterna imon :)

Hade tråkigt idag så jag lånade lite av mammas smink och bara testade mig fram och då kom jag fram till en faktist rätt så snygg sminkning som skulle passa till min klass halloween disco som vi ska ha nästa fredag. De ska föreställa typ en död fe eller nåt, haha. Kan lägga ut en bild på sminkningen en annan dag :)

Men nu så ska jag sova, Pusshej! <3

                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0