plugg..plugg..

Hejhej!

nu på kvällen så har jag pluggat en massa, skitjobbigt i skolan. orkar inte med den!
aja men man måste ju..
men jag roade mig lite med att knäppa kort på mig och spela wordfeud, haha.

Fysen idag med innebandylaget var jobbigt! och varmt som fan, eftersom att vi var i ett badhus och tränade och man kunde inte öppna något fönster. dog nästan.. Men sånt får man väll leva med.

Ska lägga mig och kolla på teve nu och sen sova. 

Hejdå! 

kram

                                                                                                                                                                                                                        
                                                                                              
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0