never give up

Hejhej!

har inte hunnit bloggat tidigare idag för att jag slutade fyra och min träning började halv sex, så det vart lite stressigt!
Idag så försov jag mig 45 minuter.. inte kul! Sen när ja skulle åka så hittade inte jag nycklarna till mopeden. Så jag kom 1 timme försent idag. haha.

Va på stan en snabbis och köpte en väska på Röda Korset, en svart skinn. Jättesnygg! Kan lägga ut en bild på den sen :)
Efter min innebandy träning så tränar äldre tjejer så nu tog jag chansen att träna med dom och det var jättekul och det gick faktist bra! :)

Men nu så ska jag duscha och lägga mig i sängen, Hejdå! ♥ 



  
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0