snö

Hejhej!

Är hemma från skolan idag. Min hals värker men min röst har faktist blivit mycket bättre!
Hoppas jag får börja träna snart!:D
Sitter och försöker plugga lite kemi tills provet vi ska ha på torsdag, förstår typ
ingenting.. Det är verkligen svårt!

Det är en sån härlig känsla att titta ut genom fönstret och se snö! Det är inte så mycket
snö men jag får ändåså en mysig julkänsla! Och på kvällarna är det mörkt ute och det känns mysigt.
Jag har förästen hittat en klänning som jag ska ha till julfesten i skolan:D Har ju tittat på några
förut, men nu har jag nog bestämt mig tror jag.
Det är en enkel svart klänning som är axelbandslös, och står ut lite grann nertill men inte så mycket,
den sitter i alla fall inte slimmat på kroppen. Tur det, för hur ska det annars gå när
jag ska äta julbord + efterrätt? så det blir nog bra med den jag har valt, haha.. :)

Men nu ska jag ta något att äta, Pusshej♥

                                     
                                      haha en gammal bild på mig och malin när vi badade i
                                                       lillsjön för några år sedan.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0