never gonna leave this bed

Idag är det äntligen fredag! Har väntat på helgen hela veckan!
Hela veckans prao har gått bra, lite småjobbigt men rätt så kul:)

Har nyss duschat och ska snart äta kyckling och potatisgratäng med bea, mums! Shit vad jag är hungrig!
Just nu ligger jag bara i sängen med mitt varma täcke och kollar på film. Kollar på bröllopsfilmer,
har faktist fastnat på sånna filmer nu för tiden, som : bröllopsduellen och My big fat greek wedding.
haha skitbra filmer ju.

Är fett sugen på godis och frågade nyss elly och malin om de ville ha en fettiskväll med mig men
dom orkade inte.. Jag får väll sitta själv och trycka i mig godis..

Men nu så ska jag fortsätta kolla på film, Pusshej!<3

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0