just be yourself

När jag vaknade satte jag på tven och skulle sjunga med i en reklam, men då fick jag inte fram
någon röst! Typ bara krassel.. Vad är det här? Vad ska jag göra med typ ingen röst..
Jag får väll leva på glass och te idag, men det är inte så fel med det heller antar jag.
Förkyld är jag oxå..

Idag är det julmarknad, men jag hade förväntat mig att det skulle vara lite snö
ute men istället är det regn. Men man får väll nöja sig med det.
Men snart kommer det bättre tider för mig med sol och bad på stranden!
Haha shit vad jag klagar, ska försöka att inte göra det nu!

Nu ska jag äta frukost och dricka massor av te, Pusshej!♥

                        
                                       Jag och mina systrar Carro och Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0