im sexay and i know it

idag är det lördag och jag har nyss ätit pizza.
 Håller på att kolla på klänningar till julfesten
 som vi ska ha i skolan snart, hittade faktist några söta klänningar som jag tycker om :)
Tänkte ha mina klackskor som jag hade till förra årets julfest. haha.
men jag tycker det är lite onödigt att att köpa ett par nya när ja ändåså inte använder klackskor.

ikväll så ska jag vara med malin och elly, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi får se då:)
kanske blir att vi hittar på lite flera danssteg till dansen i skolan eftersom vi har typ inte kommit på någon alls.

Men nu så ska jag titta runt lite mer på klännigar, pusshej ♥







har fastnat lite på dom hära klänningarna, men mest på den blåa :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0