i need your heat

vaknade idag och såg att det var frost ute och det halvsnöade. Jag som vill ha sommar och sol!

Just nu ligger jag i sängen med mitt duntäcke och försöker värma mig, just nu vill jag bara vara på en strand och sola och bada i värmen. vill ha sommar!
Var på stan en snabbis idag för att jag skulle köpa en toning för jag har typ tvättat ur den jag har i håret så ja kännde att jag ville lägga i en till.

Vet inte vad jag ska göra ikväll, det verkar inte vara något kul så jag ska nog bara ligga i min säng och kolla på film och äta godis. En myskväll under täcket med godis och film är inte helt fel.

Imon har jag match mot Mora, känner att det inte kommer gå så jättebra eftersom dom är rätt så bra, men man får väll hoppas på det bästa!


Nu ska jag äta, pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0