a story of my life

Hejhej!

Jag kom på idag att det bara är EN månad kvar till julafton! Och att det är bara 25 dagar
kvar tills jag åker utomlands, ska bli så himla skönt! Shit va tiden går snabbt.

Idag var det öppethus i skolan och det var uppträdanden i aulan osv, men inge gratis fika som
jag och malin hade hoppats på :( haha..
Det vart lite långtråkigt för att man satt typ i aulan hela tiden för det fanns typ inget
annat att göra, och så fick man inte åka hem heller.

Mår skit nu alltså, håller typ på att dö av smärta i halsen och känner mig seg och jättetrött
och mitt huve bara dunkar. Vi får se om jag orkar gå till jobbet imon..

Men nu ska jag duscha och lägga mig, Pusshej♥

                          
                                                                 längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0