when i held you

Hej bloggen!

Igår så åkte jag till sjukhuset för att kolla min hals osv, och då sa dom att jag hade halsfluss..
Hur kul är det? fick inte träna på några veckor heller.. great! Jag som nyss hade blivit frisk och skulle träna.
Och nu i helgen är det ju Lussebandy, kul att man inte får vara med och spela. Jag som har längtat till lussebandyn länge.. Får vara coach istället, haha.
Så idag är jag hemma från skolan, jag ska väll plugga, eller jag måste plugga.. Och sen kolla på några filmer och chillla.
Skulle förästen beställa hem min klänning för några dagar sen, men då var den slut! Åh vad irriterad jag vart då
så nu måste jag leta efter en ny klänning..
Men nu ska jag ta min medicin, Pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0