live tomorrow

Hejhej!

Har inte kunnat blogga på ett tag för att jag har mycket läxor och prov i skolan, jobbigt!
Och nu i helgen så har jag vart hos min låtsaspappas föräldrar, så då hade jag inget internet.

Nästa helg är det lussebandy! tagga, tagga, tagga! Shit vad kul det kommer bli och det kommer
vara en massa folk där också. Mitt lag kommer klart äga ut alla andra!

Just nu så ligger jag och myser för mig själv i soffan och kollar på tv. Kl 8 börjar ett program som är rätt
så bra :) Vet inte vad det heter men det handlar om att dom har valt in några personer som sjunger nästan lika
som en kändis och så ska dom tävla mot varann osv, haha är inte så bra på förklara men bra är det i alla fall:)

Nu ska jag ta något att äta eller hoppa in i duschen, Pusshej <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0