born this way

Hejhej!

Jag och elly sov hos malin inatt, alla tre i samma säng. Haha det låter helt omöjligt för
att vara oss, men det gick faktist! Alla tre somnade och sov gott, eller i alla fall jag :D
Nu sitter jag och bara tar det lungt hemma, pappa kommer och hämtar mig snart för jag ska sova hos han
idag för mamma och mattias har åkt till mattias föräldrar och ska vara där på Nyår.
De andra dagarna så ska viktor sova hos mig, mysigt!
Han fyller förästen år idag! Grattis till han!♥
På Nyår så ska jag vara med massor av roliga kompisar och ha en massa kul, längtar jättemycket!

Men nu så kommer lite bilder från Furteventura! Pusshej♥


















Kommentarer
Postat av: carolinejohnsson'

ojojojdå ! ;)

jassså du amanda viktor & du ensamma i ett hus ! ;)

ojojojojojojdå ! ;)))))))

2011-12-30 @ 00:14:36
URL: http://birgittacarolinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du är medveten om vad du gett dig in på när det gäller viktor!

Han var otrogen mot sin flickvän, TVÅ gånger. Och nu sprider han rykten om bruden han var otrogen med.

Han har även varit sjukt elak mot Lovisa och blivit hårdare och hårdare med regler och sådant ju längre tid in i deras förhållande det gick. Är du medveten om att han inte är den du tror att han är?

Kram<3

2012-01-24 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0